Mezinárodní marketingová strategie Internetové Knihy jízd

Název práce: Mezinárodní marketingová strategie Internetové Knihy jízd
Autor(ka) práce: Smrček, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje analýzu trhu a tvorbu komplexní marketingové strategie pro novou internetovou aplikaci Internetová Kniha jízd. Podrobně je zde rozebrána příprava jednotlivých složek marketingového mixu, zejména cenové a komunikační politiky a obchodního modelu. Kromě českého trhu je zpracována i strategie pro espanzi na Slovensko.
Klíčová slova: internetová aplikace; kniha jízd; internetový marketing; distribuční strategie; cenová politika; marketingová strategie
Název práce: International Marketing Strategy of Web Driving Book
Autor(ka) práce: Smrček, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bílková, Jana
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 6. 2007
Datum podání práce: 28. 6. 2007
Datum obhajoby: 14. 9. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/6323/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: