Marketingová strategie značky Curaprox

Název práce: Marketingová strategie značky Curaprox
Autor(ka) práce: Hovorková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Richter, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je vyhodnotit současnou marketingovou strategii značky Curaprox na českém trhu a navrhnout případné návrhy na její vylepšení. Nejprve je vytvořen teoretický základ pro pochopení funkce značky, vymezení její identity a jsou definovány jednotlivé složky hodnoty značky. Následuje charakteristika prvků marketingového mixu jakožto taktických nástrojů marketingové strategie značky. Pro splnění cíle byl proveden rozsáhlý sběr dat primárního i sekundárního charakteru. Primární data byla získána terénním a dotazníkovým šetřením provedenými autorkou. Ze získaných údajů byl zanalyzován celý trh zubních kartáčků v České republice a popsány klíčové faktory aktuální tržní pozice značky Curaprox. Na závěr byla navržena některá doporučení do budoucnosti, aby již úspěšná značka ještě více zhodnotila svůj potenciál a využila příležitostí, které se na trhu nabízí.
Klíčová slova: marketingový mix; zubní kartáčky; značka; marketingová strategie; Curaprox
Název práce: Analysis of Curaprox brand marketing strategy in Czech republic
Autor(ka) práce: Hovorková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Richter, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this diploma thesis is to evaluate current marketing strategy of the Curaprox brand on the Czech market and to suggest appropriate improvements. At first the theoretical basis of brand strategy is defined. It goes mainly about brand function, brand identity and brand equity. The theory is completed with detailed description for each element of marketing mix. To achieve the main objective there were both primary and secondary data collected. The primary data were obtained by conducting of field research and consumer survey. Based on data acquired the whole toothbrushes market in Czech republic was analyzed and the key factors of Curaprox market performance were characterized. In the conclusion several recommendations for future were proposed to use the brand potential even more and take chance of the opportunities still available on the market.
Klíčová slova: toothbrushes; Curaprox; marketing mix; brand; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 10. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2013
Datum obhajoby: 24. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33976/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: