Marketingová strategie společnosti Fotovýběr

Název práce: Marketingová strategie společnosti Fotovýběr
Autor(ka) práce: Hrbková, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slaba, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce popisuje jednotlivé kroky vedoucí k propagaci webu společnosti Fotovýběr a k budování jména společnosti. Cílem práce je prostřednictvím marketingových nástrojů zvýšit povědomí o nabízených službách a navrhnout takovou marketingovou strategii, která do budoucna bude zajišťovat dostatečný přísun návštěvníků webu, tedy potenciálních zákazníků. Na začátku se věnuji analýze společnosti a jejích dosavadních aktivit, následně navrhuji konkrétní marketingové postupy a v závěru vyhodnocuji dosažené výsledky a perspektivu do budoucna. Diplomová práce by měla pomoci společnosti Fotovýběr optimalizovat své marketingové aktivity.
Klíčová slova: úprava fotografií; Google AdWords; SEO; marketingová strategie; Seznam Sklik; Fotovýběr
Název práce: Marketing strategy Fotovýběr
Autor(ka) práce: Hrbková, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slaba, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis describes the steps leading to the promotion Web site Fotovýběr and building the company's name. The aim is through marketing tools to increase awareness about the services offered and to propose such a marketing strategy for the future will ensure an adequate supply of site visitors, ie potential customers. At the beginning of the analysis is devoted to the company and its current activities, then I suggest specific marketing practices and finally evaluate the results and prospects for the future. The thesis should help the company Fotovýběr optimize their marketing activities.
Klíčová slova: SEO; Edit photos; Seznam Sklik; Google AdWords; Fotovýběr; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 2. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 27. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35970/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: