Internet jako prostředek proniknutí na trh

Název práce: Internet jako prostředek proniknutí na trh
Autor(ka) práce: Kofroň, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce pojednává o možnostech využití internetu při pronikání na zahraniční trh. Práce je na základě teoretických i praktických znalostí rozdělena na dvě základní části. První část prezentuje teoretické informace spojené s využitím internetu pro oblast podnikání. V druhé části je pozornost věnována využití teoretických znalostí v praxi. Praktická část je provázána zkušenostmi s vedením internetového marketingu a to na všech úrovních práce a obsahuje jak fakticky-teoretické informace, tak reálná data získaná od skutečných společností. Tato data jsou využita k vykreslení důležitých informací a slouží jako názorné ukázky. Cílem práce je stanovení optimálního postupu při pronikání společnosti na zahraniční trh prostřednictvím internetu.
Klíčová slova: Proniknutí na trh prostřednictvím internetu; Internetový marketing; Internetové podnikání; Internet
Název práce: Internet as a tool through entering the new foreign market
Autor(ka) práce: Kofroň, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main purpose of the Bachelor thesis is to subscribe and design optimal procedures for companies who aim to enter the new foreign market via the internet. The thesis is also based on theoretical and working knowledge. The first chapter of the Bachelor thesis is focused on demarcation internet surroundings. In addition, the first chapter highlights the main advantages and disadvantages of the internet and also show possibilities of the internet such as a revolutionary medium. The second part represents the mentioned optimal procedure by entering the new foreign market. To sum up, this thesis exploits the author's working experience and presents a summary of current activities that a company could use in the internet environment.
Klíčová slova: internet; internet marketing; promotion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 1. 2013
Datum podání práce: 1. 6. 2013
Datum obhajoby: 28. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38321/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: