Analýza komunikační strategie společnosti Sapeli a.s

Název práce: Analýza komunikační strategie společnosti Sapeli a.s
Autor(ka) práce: Kadlec, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat komunikační strategii společnosti SAPELI a.s v posledních třech letech a na základě zhodnocení a porovnání s teoretickými přístupy navrhnou možná zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Klíčová slova: Komunikační strategie; Marketingová komunikace; Marketingové plánování
Název práce: Communication strategy of SAPELI a.s
Autor(ka) práce: Kadlec, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyze the communication strategy SAPELI a.s. in the last three years and based on the evaluation and comparison with theoretical approaches, to suggest possible improvements in the future. The thesis is divided into theoretical and practical parts.
Klíčová slova: communication strategy; marketing communication; marketing plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2011
Datum podání práce: 16. 12. 2011
Datum obhajoby: 28. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32559/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: