Akvizice nových spotřebitelů z mladé generace pro tradiční českou značku

Název práce: Akvizice nových spotřebitelů z mladé generace pro tradiční českou značku
Autor(ka) práce: Javořík, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Šíšová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématem akvizice nových zákazníků z řad mladé generace. Práce v teoretické části pojednává o kupním chování spotřebitelů, metodách použitých v praktické části práce a zejména pak o trhu kávy. Práce se nejprve zaměřuje na kávu a kávový trh obecně, následně je důraz kladen zejména na trh kávy v České republice, jeho vývoj a specifika. V praktické části přichází na řadu představení konkrétní společnosti, následná analýza tržních dat a spotřebitele. Analýza spotřebitele je provedena za pomoci kvalitativního i kvantitativního marketingového výzkumu. Cílem práce je odhalení potenciálu a adresování problémů dané značky.
Klíčová slova: Akvizice nových zákazníků; Trh kávy; Marketingový výzkum; Spotřební chování
Název práce: The acquisition of new consumers of the young generation for traditional Czech brand
Autor(ka) práce: Javořík, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Šíšová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the acquisition of new customers from among the young generation. In the theoretical part thesis deals with the purchase of consumer behavior, the methods used in the practical part and especially the coffee market. Firstly, the work focuses on coffee and coffee market in general then the emphasis is put mainly on the coffee market in the Czech Republic. In the practical part comes introduction of the particular company, the subsequent analysis of market data and consumer. Consumer analysis is performed using both qualitative and quantitative marketing research. The aim is to detect potential and addressing problems of the brand.
Klíčová slova: Marketing research; Consumer behavior; Acquisition of new customers; Coffee market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 10. 2012
Datum podání práce: 7. 5. 2013
Datum obhajoby: 29. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41088/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: