Návratnost marketingových investic

Název práce: Návratnosť marketingových investícií
Autor(ka) práce: Bujdová, Darina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Rožek, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá meraním efektívnosti marketingových investícií, a to na reálnom príklade modelu využívaného spoločnosťou Royal Philips Electronics. Najprv na základe kvalitatívneho výskumu prevádzaného formou osobných semištrukturovaných rozhovorov s marketingovými manažérmi spoločnosti Philips a spoluúčasti na dvoch marketingových projektoch v spoločnosti určuje výhody, nevýhody a obmedzujúce prvky súčasného modelu. Následne to dáva do kontextu teoretických východísk a porovnáva s praktikami iných spoločností, ktoré sú jedným z výsledkov kvalitatívnych rozhovorov. Výsledkom je návrh vylepšení súčasného modelu merania ROI marketingových investícií.
Klíčová slova: marketingová kampaň; customer equity; consumer lifetime value; ROI marketing
Název práce: Návratnost marketingových investic
Autor(ka) práce: Bujdová, Darina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Rožek, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá měřením efektivity marketingových investic, a to na reálném příkladu modelu využívaného společností Royal Philips Electronics. Nejprve na základě kvalitativního výzkumu prováděného formou osobních semistrukturovaných rozhovorů s marketingovými manažery společnosti Philips a spoluúčasti na dvou marketingových projektech společnosti určuje výhody, nevýhody a omezující prvky současného modelu. Následně to dává do kontextu teoretických východisek a porovnává s praktikami jiných společností, které jsou jedním z výsledků kvalitativních rozhovorů. Výsledkem je návrh vylepšení současného modelu měření ROI marketingových investic.
Klíčová slova: marketingová kampaň; customer equity; consumer lifetime value; ROI marketing
Název práce: Return of marketing investment
Autor(ka) práce: Bujdová, Darina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Rožek, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This Diploma thesis deals with measuring the effectiveness of marketing investments on the real model used by Royal Philips Electronics. Firstly, on the basis of qualitative research conducted through semi-structured personal interviews with marketing managers in Philips and participation in two marketing projects in the company, it determines the advantages, disadvantages and restrictive elements of the current model. Then in the theoretical context, it is compared with the practices of other companies which are one of the conclusions of the qualitative interviews. The result is a proposal of current model's improvements of measuring ROI marketing investments.
Klíčová slova: ROI marketing; marketing campaign; consumer lifetime value; customer equity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2012
Datum podání práce: 19. 6. 2013
Datum obhajoby: 29. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40755/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: