Evaluace dárcovství v kultuře

Název práce: Evaluace dárcovství v kultuře
Autor(ka) práce: Loušová, Romana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Králíková, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na firemní dárcovství a možnosti kulturních organizací získávat podporu od firem v České republice. První část práce pojednává o možnostech financování a firemním pojetí podpory a sponzoringu. Rozhovory s experty v oblasti firemního dárcovství a z kulturních organizací objasňují bariéry mezi firmami a podporou kultury. Analýza žádostí odhaluje konkrétní nedostatky a chyby, které kulturní organizace ve snaze získat podporu, dělají. Z práce vyplývá, že firmy v celorepublikovém měřítku nemají dostatek důvodů systematicky se věnovat podpoře kultury.
Klíčová slova: filantropie; společenská odpovědnost; evaluace; Kultura
Název práce: Evaluation of donations in culture
Autor(ka) práce: Loušová, Romana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Králíková, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on corporate donations and possibilities for cultural organizations receive the support from companies in Czech Republic. The first part deals with the possibilities of funding and corporate support and sponsorship concept. Interviews with experts from the field of corporate philanthropy and cultural organizations clarify barriers between companies and the cultural organizations. Analysis of the applications reveals specific deficiences and errors that cultural organizations make in order to gain support from business sector. The work suggests that companies in Czech Republic do not have enough reasons to systematically support culture activities.
Klíčová slova: Philatrophy; Evaluation; Culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 9. 2012
Datum podání práce: 24. 4. 2013
Datum obhajoby: 30. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42283/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: