Specifika spotřebního chování Vietnamského spotřebitele

Název práce: Specifika spotřebního chování Vietnamského spotřebitele
Autor(ka) práce: Vo Thi Ha, An
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Říha, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spotřebního chování vietnamského spotřebitele a jeho zvyklostem v souvislosti s kulturou a historickým vývojem země. Práce má za cíl zmapovat spotřební a nákupní zvyklosti v této poválečné rozvojové země. Dále práce sleduje rozdíly v chování spotřebitelů severní a jižní části Vietnamu. Teoretická část se věnuje nezbytné teorii spotřebního chování v obecné rovině a v praktické části je práce zasazena do konkrétního prostředí vietnamského státu. V závěru bakalářské práce jsou představena, zpracována a interpretována data získaná z vlastního výzkumu na výše zmíněné téma.
Klíčová slova: Vietnam; spotřebitelské chování; spotřebitel; zákazník
Název práce: Specifics of Vietnamese people’s consumer behavior
Autor(ka) práce: Vo Thi Ha, An
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Říha, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is devoted to analyse the consumer behavior of Vietnamese consumers and their habits in connection with the cultural and historical development of the country. The work aims to map consumer habits in this post-war developing country. Furthermore this work is following the differences in customer behavior of consumers from northern and southern part of Vietnam. The theoretical part of the thesis deals with the necessary theory of consumer behavior in general, while in the practical part the work is placed in the particular Vietnamese environment. At the end of the bachelor thesis there is an introduction, processing and the interpretation of the data obtained by the research of the topic said.
Klíčová slova: Vietnam; customer behavior; customer; consumer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 9. 2012
Datum podání práce: 30. 5. 2013
Datum obhajoby: 30. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39419/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: