Transformace organizace na Social Business

Název práce: Transforming Organization into Social Business
Autor(ka) práce: Ončo, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Švík, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Social networks like Facebook, Twitter or LinkedIn offer the opportunity to communicate and collaborate with friends and family in our personal life through the social technology without seeing each other on daily bases. This different approach is already common to be used for the majority of people and brings new benefits to now-a-day global environment. The same users of these external social networks are working in companies with various internal collaboration and communication tools. This fact has become stimulus for the theory of using social network technologies inside of the organization called Social Business. Social Business brings multiple new benefits for the organization, which were not possible to be gain through the previous approaches of communication and collaboration. In the present work we study the process of transforming organization into Social Business.
Klíčová slova: text analysis; adoption; social technology; social business; social network; social; organization; collaboration; communication; ibm; measurement; transformation
Název práce: Transformace organizace na Social Business
Autor(ka) práce: Ončo, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Švík, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Sociální sítě, jako je Facebook, Twitter nebo LinkedIn nabízí možnost komunikovat a spolupracovat s rodinou a přáteli v našem osobním životě prostřednictvím sociální technologie, aniž bychom se vídali na denní bází. Tento odlišný přístup je již běžným pro většinu lidí a přináší nové výhody pro dnešní globální prostředí. Stejní uživatelé těchto externích sociálních sítí pracují v podnicích s různými vnitrofiremními nástroji pro spolupráci a komunikaci. Tato skutečnost se stala podnětem pro teorii používání sociálních technologií uvnitř organizace zvanou Social Business. Social Business přináší mnoho nových výhod pro organizaci, které nebyly možné získat prostrědnictvím předchozích přístupů ke komunikaci a spolupráci. Diplomová práce se zabývá procesem transformace organizace na Social Business.
Klíčová slova: ibm; textová analýza; komunikace; transformace; adopce; měření; sociální; organizace; spolupráce; sociální technologie; sociální síť; social business

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2012
Datum podání práce: 1. 5. 2013
Datum obhajoby: 3. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38745/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: