Seniorský marketing

Název práce: Seniorský marketing
Autor(ka) práce: Vojtová, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Cabová, Františka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce "Seniorský marketing" se zabývá problematikou marketingu zaměřeného na generaci ve věku nad padesát let. Popisuje specifika této generace v souvislosti s jejím spotřebním chováním. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum věnující se spotřebnímu chování seniorů ve vztahu k internetovému obchodování. Pro marketingový výzkum bylo využito dotazníkové šetření. Analýza získaných výsledků informuje o vztahu seniorů k internetovému obchodování, které je z velké části doménou mladší již internetové generace.
Klíčová slova: nákupní chování; seniorský marketing; spotřební chování; spotřebitelé starší padesáti let; internetové obchodování; moderní média; marketing generace 50+; senioři
Název práce: Marketing of Elderly People
Autor(ka) práce: Vojtová, Markéta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Cabová, Františka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis "Marketing of Elderly People" follow up on the issue of marketing focused on the generation aged over fifty years. Describes the specifics of this generation in the context of the consumer behavior. In the practical part of the thesis is conducted marketing research dedicated to consumables behavior of seniors in regard to Internet commerce. For marketing research was used questionnaire. Analysis of the results obtained information on the relationship of seniors to Internet trading, which is largely the domain of the younger generation already online.
Klíčová slova: marketing of senior; senior marketing; consumers older than fifty years; shopping behavior; modern media; internet commerce; marketing of elderly people; consumer behavior; seniors; marketing generation 50+

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 3. 2009
Datum podání práce: 15. 4. 2013
Datum obhajoby: 31. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20085/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: