Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s

Název práce: Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s
Autor(ka) práce: Gomboš, Peter
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lukeš, Martin
Oponenti práce: Karásková, Jana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Customer satisfaction is one of the hot topics also for a successfull Czech car producer ŠKODA AUTO a.s. This diploma thesis titled: Identification of best practices for customer satisfaction at ŠKODA AUTO a.s., analyses customer satisfaction management of sales and evaluates the applicability of proposed improvement process measurements.
Klíčová slova: sales; customer satisfaction; best practices; ŠKODA AUTO
Název práce: Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s
Autor(ka) práce: Gomboš, Peter
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lukeš, Martin
Oponenti práce: Karásková, Jana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Zákaznická spokojenost je důležité téma i pro úspešného českého výrobce automobilů ŠKODA AUTO a.s. Diplomová práce s názvem Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s. analyzuje management zákaznické spokojenosti s prodejním servisem a ověřuje použitelnost navrhovaných zlepšení existujícich procesů.
Klíčová slova: ŠKODA AUTO; osvědčené postupy; zákaznícka spokojenost; prodej

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 1. 2013
Datum podání práce: 13. 5. 2013
Datum obhajoby: 4. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40900/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: