Marketing Strategy of Cosmetics Industry in China

Název práce: Marketing Strategy of Cosmetics Industry in China
Autor(ka) práce: Chen, Shu
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Today, in the context of globalization and Chinese "open door" policy, many different international cosmetics companies are going to the Chinese market and existing companies are trying to enlarge their appearance to earn more profit margins.The main aim for writing this thesis on this topic was to analyze Chinese cosmetics industry environment via PEST analysis and the development of the industry. It's important to select a marketing strategy when doing business in China because of the huge difference between Chinese social and business culture in the Western countries.
Klíčová slova: Direct selling; Financial crisis; China cosmetics environment
Název práce: Marketing Strategy of Cosmetics Industry in China
Autor(ka) práce: Chen, Shu
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Dnes v kontextu globalizace a čínské politiky otevřených dveří mnoho různých mezinárodní kosmetických firem vstupuje na čínský trh a firmy mi již existující na čínském trhu se snaží zlepšit svoji pozici a zvýšit své zisky .Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat prostředí čínského kosmetického průmyslu prostřednictvím PEST analýzy a vývoj kosmetického odvětví. Pro podnikání v Číně je nutné zvolit správnou marketingovou strategii kvůli obrovským rozdílům mezi čínskou a západní kulturou.
Klíčová slova: přímý prodej; PEST analýza kosmetického odvětví v Číně; finanční krize

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2012
Datum podání práce: 15. 5. 2013
Datum obhajoby: 4. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38714/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: