Služby elektronického mýtného systému v České republice

Název práce: Služby elektronického mýtného systému v České republice
Autor(ka) práce: Barla, Jaroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zelený, Lubomír
Oponenti práce: Pařez, David
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto práce je popísať služby v rámci elektronického mýtneho systému v Českej republike so zameraním sa na služby finančných sprostredkovateľov a zákazníckeho centra, s ktorými sa užívatelia dostávajú do kontaktu najčastejšie. V časti Elektronické mýtne systémy sú na základe analýzy literatúry uvedené technologické prístupy k budovaniu systémov elektronického výberu mýtneho, legislatívny rámec, ktorý ho upravuje a charakteristika mýtneho systému v ČR. V časti venovanej službám finančných sprostredkovateľov je popísaný inštitucionálny rámec ich fungovania, popísané vybrané produkty a úvaha o možnej podobe produktov v podmienkach celoeurópskej mýtnej služby. Kapitola venovaná Zákazníckemu centru popisuje jeho postavenie v rámci systému, organizačnú štruktúru a na základe analýzy početnosti požiadaviek popisuje najčastejšie dotazy užívateľov. Nakoniec pridáva možnú podobu jeho fungovania v podmienkach celoeurópskeho interoperabilného systému. V závere sú zhrnuté informácie zo všetkých kapitol a zhodnotené dosiahnutie jednotlivých cieľov.
Klíčová slova: Elektronické mýtne; Zákaznícke centrum; Tankovacia karta
Název práce: Služby elektronického mýtného systému v České republice
Autor(ka) práce: Barla, Jaroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zelený, Lubomír
Oponenti práce: Pařez, David
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této práce je popsat služby v rámci elektronického mýtného systému v České republice se zaměřením na služby finančních zprostředkovatelů a zákaznického centra, s nimiž se uživatelé dostávají do kontaktu nejčastěji. V části Elektronické mýtné systémy jsou na základě analýzy literatury uvedené technologické přístupy k budování systémů elektronického výběru mýtného, legislativní rámec, který ho upravuje a charakteristika mýtného systému v České republice. V části věnované službám finančních zprostředkovatelů je popsán institucionální rámec jejich fungování, vybrané produkty a úvaha o možné podobě produktů v podmínkách celoevropské mýtné služby. Kapitola věnovaná Zákaznickému středisku popisuje jeho postavení v rámci systému, organizační strukturu a na základě analýzy četnosti požadavků popisuje nejčastější dotazy uživatelů. Nakonec přidává možnou podobu jeho fungování v podmínkách celoevropského interoperabilního systému. V závěru jsou shrnuty informace ze všech kapitol a zhodnocené dosažení jednotlivých cílů.
Klíčová slova: Tankovací karta; Elektronické mýtné; Zákaznicé centrum
Název práce: Services of electronic tolling system in the Czech republic
Autor(ka) práce: Barla, Jaroslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zelený, Lubomír
Oponenti práce: Pařez, David
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The goal of this Master's thesis is to describe the services in the electronic tolling system in the Czech republic with a focus on services of financial intermediaries and customer services center, with which come users in contact most frequently. In the capture "Electronic tolling system" are on the base of the analyzed literature presented the technological approaches to construct the electronic tolling systems, a legislative framework for them and the characterization of the Czech tolling system. The section devoted to the services of financial intermediaries describes the institutional framework of their operations, selected products of them and considerate about possible form of their products in term of the European tolling service. The capture dedicated to customer services center describe its position within the system, its organizational structure and on the base of users requirements frequency describes the most common questions of them. On the end of the capture considerate about possible forms of its functions in terms of European interoperable tolling system. The conclusion summarizes the information from all the captures and its assessing the meets of individual objectives
Klíčová slova: Customer services center; Fuel card; Electronic toll

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra logistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 12. 2012
Datum podání práce: 2. 5. 2013
Datum obhajoby: 4. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42214/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: