Cílení reklamy na internetu

Název práce: Cílení reklamy na internetu
Autor(ka) práce: Pokorná, Alena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Baranyk, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zhodnotit a případně navrhnout efektivnější využití cílené reklamy na internetu pro konkrétní společnost. Tato práce nemá za cíl poskytnout unifikovaný návod pro podobné společnosti. Hodnocení je zcela individuální pro danou společnost. Abych tohoto cíle dosáhla, popíši nejprve prostředí internetového marketingu. Zaměřím se na cíle internetových kampaní, metriky hodnocení úspěšnosti reklamy, na druhy internetových reklam a zejména na druhy cílení. Představím charakteristiku firmy a poté přiblížím současný stav internetového marketingu v této firmě a navrhnu případná zlepšení.
Klíčová slova: druhy cílení; cílená internetová reklama; marketing; cílení
Název práce: Targeted advertising on the internet
Autor(ka) práce: Pokorná, Alena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Baranyk, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
An objective of the thesis is to evaluate and possibly suggest a more effective use of an ad targeting for a concrete company. This thesis does not aim on providing a unified instruction for similar companies. The evaluation is individual for this company. To reach this objective I describe an internet marketing environment. I focus on objectives of internet campaigns, metrics for ad success rating, types of internet advertising and mainly on types of targeting. I describe the company characteristics, bring the internet marketing situation in this company and suggest possible improvements in this area.
Klíčová slova: internet marketing; advertising; marketing; targeting

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2012
Datum podání práce: 1. 6. 2013
Datum obhajoby: 5. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38902/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: