Využití marketingu v neziskových organizacích se zaměřením na Sdružení Linka bezpečí

Název práce: Využití marketingu v neziskových organizacích se zaměřením na Sdružení Linka bezpečí
Autor(ka) práce: Geyer, Roman
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Schinková, Andrea
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá občanským sdružením Linka bezpečí. Teoretická část vymezuje neziskový sektor a marketing obecně. Praktická část využívá získaných marketingových znalostí a aplikuje je na konkrétní organizaci Sdružení Linka bezpečí. Cílem této práce je zanalyzovat marketingové aktivity Linka bezpečí a konkurenci v neziskovém sektoru, popsat možnosti financování Linky bezpečí a v závěru vlastním marketingovým výzkumem zjistit, jaké má Linka bezpečí povědomí u studentů Vysoké školy ekonomické v Praze.
Klíčová slova: Linka bezpečí; Fundraising; Neziskový sektor; Marketingový mix ; Marketing
Název práce: The use of marketing in non-profit organizations with focus on Childline
Autor(ka) práce: Geyer, Roman
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Schinková, Andrea
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis discusses the use of marketing in the non-profit segment in the Czech Republic. The bachelor thesis consists of two parts. Theoretical part outlines the non-profit sector and marketing in general and in the practical part this knowledge is applied to a concrete non-profit organization in the Czech Republic -- Childline. The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing activities of this non-profit organization, its competition and describe the financing possibilities. Finally, the awareness about the Childline among students of University of Economics in Prague is investigated.
Klíčová slova: Non-profit sector; Marketing mix; Fundraising; Childline; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 6. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 5. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38030/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: