Online marketing elektronického obchodu Alafia.cz

Název práce: Online marketing elektronického obchodu Alafia.cz
Autor(ka) práce: Plimlová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analýza internetového obchodu Alafia.cz a navržení doporučení, jejichž realizace by měla vést k dalšímu rozvoji obchodu. V teoretické části jsou popsány právní, technické a další požadavky na provoz internetového obchodu. V analytické části je nejprve popsán současný stav, následně je obchod analyzován jak z pohledu celku, tak z hlediska jednotlivých nástrojů online marketingu. Analýzy se zaměřují jak na použitelnost webových stránek, tak na aktivity v oblasti SEO, PPC nebo zbožových srovnávačů. Závěrečná část obsahuje celkové vyhodnocení analýz a konkrétní doporučení pro další rozvoj elektronického obchodu.
Klíčová slova: internetový obchod; e-commerce; online marketing
Název práce: Online marketing of online shop Alafia.cz
Autor(ka) práce: Plimlová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyze online store Alafia.cz and propose recommendations which should lead to development of this e-shop. The theoretical part describes the legal, technical and other requirements for the operation of the Internet business. The analytical part first describes the current condition, then the store is analyzed from the perspective of the whole, and in terms of online marketing tools. The analysis focuses on both the usability of the website and SEO, PPC or goods price comparison. The final section provides an overall evaluation of online marketing and specific recommendations for further development of e-commerce.
Klíčová slova: e-shop; e-commerce; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 4. 2012
Datum podání práce: 3. 5. 2013
Datum obhajoby: 4. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37268/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: