Brand management

Název práce: Brand management
Autor(ka) práce: Polách, Petr
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Harantová, Monika
Oponenti práce: Hesková, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V první části bakalářské práce na téma "Brand management" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a stanoveny základní pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část této bakalářské práce se zabývá budováním a řízením značky ve společnosti ALFUN a.s. V poslední části jsou podrobně popsány a vysvětleny základní metody ocenění značky jako nehmotného aktiva.
Klíčová slova: Budování značky; Ocenění značky; Značka; Brand management
Název práce: Brand Management
Autor(ka) práce: Polách, Petr
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Harantová, Monika
Oponenti práce: Hesková, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the first part of my bachelor's thesis on the theme "Brand management" are explained the theoretical aspects of brand management and this part also determines the basic concepts in this issue. The practical part of this bachelor's thesis deals with brand building and also with brand management in the company ALFUN Inc. In the last section are described in detail and explained the basic methods of brand valuation as an intangible asset.
Klíčová slova: Brand valuation; Brand management; Brand building; Brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 4. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 6. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37443/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: