Franchising jako způsob vstupu na trh se zaměřením na vinařství

Název práce: Franchising as a form of the entry on the market with focusing on wine
Autor(ka) práce: Žďárská, Iva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vokurka, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This thesis is focused on the development of the small company by means of franchising. In the theoretical part is described the definition of franchising, its past and present position on the market of business. Also types of franchising are mentioned and the substance of franchising contract and manual are clarified. In the practical part is characterized the company Kitl. There are specified all products, beginning and development of the firm and future possibilities and threats. The important point in the practical part of thesis is my own franchising concept for the company where I explain why and how to do business using franchising.This franchising plan is determined for real application in entreprise.
Klíčová slova: franchising contract; medicinal wine; franchising
Název práce: Franchising jako způsob vstupu na trh se zaměřením na vinařství
Autor(ka) práce: Žďárská, Iva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vokurka, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením franchisingového konceptu pro rozvoj menší firmy. V teoretické části je vysvětlen pojem franchising, jeho vývoj od minulosti do současnosti, druhy dělení a objasněna podstata franchisingové smlouvy a manuálu. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku firmy Kitl, na její vznik, současné podnikání, produkty a na podnikatelské příležitosti i hrozby do budoucna. V rámci praktické části práce navrhuji své vlastní řešení pro firmu Kitl, jak působit na trhu efektivněji pomocí franchisingu. Tento koncept je určen k reálnému využití v praxi.
Klíčová slova: franchisingová smlouva; medicinální vína; franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 12. 2013
Datum obhajoby: 7. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33946/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: