Bonita korporátního klienta

Název práce: Bonita korporátneho klienta
Autor(ka) práce: Karniš, Maroš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Radová, Jarmila
Oponenti práce: Špániková, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca sa zaoberá témou bonity korporátneho klienta ako schopnosti klienta dostať v plnej výške a včas svojím záväzkom voči veriteľom. Práca si kladie za cieľ popísať metódy a postupy bánk a ratingových agentúr pri hodnotení bonity korporátnej klientely v súčasnom prostredí. V priebehu jednotlivých kapitol sú vymedzené teoretické pojmy dôležité pre pochopenie danej tématiky. V praktickej časti sa práca zameriava na postup bánk pri tvorbe interných ratingových modelov a ich aplikáciu a na popis postupu renomovanej ratingovej agentúry pri hodnotení subjektu zo segmentu potravinárskeho priemyslu a podrobný popis a charakteristiku faktorov ovplyvňujúcich toto hodnotenie.
Klíčová slova: korporátna; rating; bonita
Název práce: Bonita korporátního klienta
Autor(ka) práce: Karniš, Maroš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Radová, Jarmila
Oponenti práce: Špániková, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem bonity korporátního klienta jako schopnosti klienta dostat v plné výši a včas svým závazkům vůči věřitelům. Práce si klade za cíl popsat metody a postupy bank a ratingových agentur při hodnocení bonity korporátní klientely v současném prostředí. V průběhu jednotlivých kapitol jsou vymezeny teoretické pojmy důležité pro pochopení dané tématiky. V praktické části se práce zaměřuje na postup bank při tvorbě interních ratingových modelů a jejich aplikaci a na popis postupu renomované ratingové agentury při hodnocení subjektu ze segmentu potravinářského průmyslu a podrobný popis a charakteristiku faktorů ovlivňujících toto hodnocení.
Klíčová slova: rating; korporátní; bonita
Název práce: Corporate client rating
Autor(ka) práce: Karniš, Maroš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Radová, Jarmila
Oponenti práce: Špániková, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The objective of this work is a corporate client rating as his ability to meet all his liabilities in a full extent and in time given.This work aims to describe methods and practices used by banks and rating agencies when rating corporate clients. All the terms needed to understand the theme of this work are defined in the relevant chapters. In a practical part,attention is given to methods of banks while creating their internal rating models and its application and on a method of a reputable rating agency when rating a subject from a food industry sector and a detailed description of the factors which influence this rating.
Klíčová slova: corporate; rating; value

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Finance
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra bankovnictví a pojišťovnictví

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 3. 2013
Datum podání práce: 1. 6. 2013
Datum obhajoby: 20. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42377/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: