Psychologické a estetické prostředky reklamní fotografie a jejich účinnost

Název práce: Psychologické a estetické prostředky reklamní fotografie a jejich účinnost
Autor(ka) práce: Krulišová, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Hanzlík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na psychologické, estetické, fotografické a grafické prostředky, které se využívají v reklamní fotografii a potažmo reklamní inzerci. Ověřovanou hypotézou je prokázání vlivu zmíněných prostředků na účinnost reklamního inzerátu. Teoretická část se věnuje reklamní fotografii, psychologii reklamy, rozboru užívaných prostředků a teoretickému základu měření účinnosti reklamy. Praktická část získané poznatky užívá v analýze Výzkumu účinnosti časopisecké reklamy, který hodnotil účinnost vybraných reklamních inzerátů, a výsledky plynoucí z výzkumu odůvodňuje.
Klíčová slova: reklamní inzerce; psychologie reklamy; účinnost reklamy; reklamní fotografie
Název práce: Psychological and aesthetical tools of advertising photography and their effectiveness
Autor(ka) práce: Krulišová, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Hanzlík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor's Thesis focuses on psychological, aesthetical, photographic and graphic tools that are used in advertising photography and generally advertising. The hypothesis being verified is a proof of an influence of mentioned tools on an advertising effectiveness. Theoretical part is about advertising photography, psychology of advertising, analysis of used tools and the theory of measuring advertising effectiveness. Practical part utilizes acquired knowledge in an analysis of Research of effectiveness of magazine advertising that appraises effectiveness of selected advertisements.
Klíčová slova: advertising effectiveness; psychology of advertising; advertising photography; advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 2. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2013
Datum obhajoby: 26. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41797/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: