Marketingová komunikace Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro

Název práce: Marketingová komunikace Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro
Autor(ka) práce: Hlavín, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce pojednává o jednotlivých prvcích komunikačního mixu a jejich aplikaci u Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro. Teoretická část popisuje individuální aspekty marketingové komunikace a prvky komunikačního mixu. Praktická část rozebírá, analyzuje a přiřazuje aktuální komunikační kanály festivalu k jednotlivým prvkům komunikačního mixu. Součást práce je také statistický výzkum, který zkoumá vnímání četnosti jednotlivých komunikačních složek u návštěvníků Pražského jara.
Klíčová slova: Mezinárodní hudební festival Pražské jaro; marketingová komunikace; komunikační mix; statistický výzkum
Název práce: Marketing communication of International music festival Prague spring
Autor(ka) práce: Hlavín, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with individual elements of communication mix and their application by International music festival Prague spring. The theoretical part describes individual aspects of marketing communication and elements of communication mix. The practical part examines analyses and assigns actual communication channels of the festival to individual elements of communication mix. The part of thesis is also a statistic survey, which research the perception of singular communication component's frequency by Prague spring's visitors.
Klíčová slova: International music festival Prague spring; statistic survey; communication mix; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 2. 2013
Datum podání práce: 8. 6. 2013
Datum obhajoby: 25. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41760/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: