Obsah reklamního sdělení a jeho vliv na příjemce

Název práce: Obsah reklamního sdělení a jeho vliv na příjemce
Autor(ka) práce: Schilla, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Fischerová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je prezentovat a posoudit obsah reklamního sdělení a jeho dopad na příjemce. V teoretické části jsou podrobně rozebrány úloha psychologie v reklamě, jakož i související psychologické koncepce a metody. První oddíl praktické části této bakalářské práce zkoumá vliv dvanácti nejčastěji používaných metod prezentace reklamního sdělení. V tomto ohledu se velice osvědčil autorův vlastní dotazník. Odpovědi získané v terénu autor posoudil a důkladně zanalyzoval. Ve druhém oddíle autor analyzuje nejúspěšnější reklamy za rok 2012 podle oficiálního žebříčku EFFIE. Zde bylo aplikováno know-how z teoretické části.
Klíčová slova: EFFIE; Maslowova pyramida potřeb; reklamní metody; reklamní sdělení
Název práce: The content of the advertising message and its impact on the addressee
Autor(ka) práce: Schilla, Ondřej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Fischerová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The present Bachelor thesis tries to outline and assess the content of an advertising message and its impact on the addressee. In the theoretical part, the role of psychology in copywriting as well as the use of various underlying psychological concepts and approaches are characterized in great detail. The first section of the practical part of the present Bachelor thesis explores the impact of the twelve most frequently used methods of presenting an advertising message. For this purpose, an original author's questionnaire proved to be quite useful. The answers from the field were assessed and thoroughly analysed by the author of the thesis. The second section brings the author's analysis of the most succesfull advertisements from the official scale EFFIE 2012. The know-how derived from the theoretical part of the thesis could be applied here.
Klíčová slova: EFFIE ; advertising methods; advertising message; Maslow's hierarchy of needs

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2012
Datum podání práce: 10. 5. 2013
Datum obhajoby: 6. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39872/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: