Marketingový plán SK Dynamo České Budějovice

Název práce: Marketingový plán SK Dynamo České Budějovice
Autor(ka) práce: Kramář, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Kafka, Ivan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je detailní marketingová situační analýza současného marketingového plánu klubu. Na základě marketingové situační analýzy bude navržen marketingový plán, který může klubu sloužit jako podklad pro písemné zpracování.
Klíčová slova: situační analýza; marketingový plán; sportovní marketing
Název práce: Marketing Plan of SK Dynamo České Budějovice
Autor(ka) práce: Kramář, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Kafka, Ivan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The major goal of this bachelor work is a detailed marketing situational analysis of a current club marketing plan. The marketing plan will be proposed on basis of detailed marketing situational analysis. The club may use the marketing plan as a source for written processing.
Klíčová slova: situational analysis; marketing plan; sport marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 10. 2012
Datum podání práce: 26. 4. 2013
Datum obhajoby: 6. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39526/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: