Marketingová analýza vybraného ubytovacího zařízení

Název práce: Marketingová analýza vybraného ubytovacieho zariadenia
Autor(ka) práce: Kutilová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Indrová, Jarmila
Oponenti práce: Jenčková, Jiřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca je venovaná problematike uplatňovania marketingových princípov v oblasti hotelníctva. Jej cieľom je pomocou dielčích analýz vnútorného a vonkajšieho prostredia podrobne zmapovať súčasný stav vybraného ubytovacieho zariadenia a jeho pozíciu na trhu v rámci konkurencie, za účelom skvalitnenia služieb poskytovaných subjektom do budúcna. Teoretické východiská práce sú spracované v jej prvých dvoch kapitolách. Prvá kapitola je venovaná charakteristike ubytovacieho sektoru v podmienkach Českej republiky. Význam marketingu v ubytovacích zariadeniach bližšie rozpracováva kapitola druhá. Tretia časť práce je samotnou analýzou vybraného ubytovacieho zariadenia, Hotela U Raušů vo Velké Bíteši. Výsledky analýz a návrhový koncept budúceho rozvoja s priamou využiteľnosťou v praxi sú následne prezentované v záverečnej časti práce.
Klíčová slova: cestovný ruch; marketingový mix; marketingová analýza; ubytovacie zariadenia; hotelníctvo
Název práce: Marketingová analýza vybraného ubytovacího zařízení
Autor(ka) práce: Kutilová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Indrová, Jarmila
Oponenti práce: Jenčková, Jiřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou uplatňování marketingových principů v oblasti hotelnictví. Její cílem je prostřednictvím dílčích analýz vnitřního i vnějšího prostředí podrobně zmapovat současný stav vybraného ubytovacího zařízení a jeho pozici na trhu v rámci konkurence, za účelem zkvalitnění služeb poskytovaných subjektem do budoucna. Teoretická východiska práce jsou zpracované v prvních dvou kapitolách. První kapitola je věnována charakteristice ubytovacího sektoru v podmínkách České republiky. Význam marketingu v ubytovacích zařízeních podrobněji popisuje kapitola druhá. Třetí část práce je již samotnou analýzou vybraného ubytovacího zařízení, Hotela U Raušů ve Velké Bíteši. Výsledky analýz a návrhový koncept budoucího rozvoje s přímou využitelností v praxi jsou následně prezentované v záverečné části práce.
Klíčová slova: ubytovací zařízení; hotelnictví; marketingový mix; marketingová analýza; cestovní ruch
Název práce: Marketing analysis of chosen accommodation facility
Autor(ka) práce: Kutilová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Indrová, Jarmila
Oponenti práce: Jenčková, Jiřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The topic of the thesis is the issue of application of marketing principles in the hotel industry. Its aim is to analyze current situation of the internal and external environment in the chosen hotel and its market position in competitive enviroment, in order to improve provided services in the future. The theoretical part of the thesis covered in the first two chapters, monitors the accommodation industry in conditions of Czech Republic and explains the importance of marketing elements in this sector. The third part is the analysis of the selected accommodation facility, Hotel U Raušů in Velká Bíteš. The results of the analysis and recommendations for future development with direct practical application are explained in the final part of the thesis.
Klíčová slova: marketing mix; marketing analysis; tourism; hotel industry; accommodation facilities

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 6. 2012
Datum podání práce: 5. 5. 2013
Datum obhajoby: 5. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38145/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: