Význam BTL komunikace pro značku Rexona

Název práce: Význam BTL komunikace pro značku Rexona
Autor(ka) práce: Kubátová, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Téma diplomové práce se zabývá významem podlinkové komunikace pro značku Rexona. Cílem práce je odhalit vliv BTL komunikace pro značku Rexona sledovaný na komunikační kampani značky v roce 2012. Práce přibližuje způsob využití BTL nástrojů, nastiňuje trend odklonu od masové reklamy a stále častější využívání podlinkových aktivit na branding značky. Primární cíl je rozdělen na dílčí cíle, které analyzují vliv podlinkové komunikace na povědomí o značce, zájem o značku v internetovém prostředí a vývoj tržního podílu objemu prodeje a hodnoty značky Rexona. K dosažení cíle diplomové práce jsou užity metody dotazníkového šetření, analýza z databáze Market & Media & Lifestyle, nástroj ke sledování trendu zájmu Google Trends a interní výstupy poskytnuté společností Unilever. Integrací použitých nástrojů lze vysledovat důležitost a význam podlinkové komunikace pro vybranou značku.
Klíčová slova: ATL ; deodorant; BTL ; Rexona ; podlinková komunikace
Název práce: Impact of BTL communication on Rexona brand
Autor(ka) práce: Kubátová, Karolína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of the Master's Thesis analyzes an impact of BTL communication on Rexona brand. The goal of the thesis reflects how BTL communication influences the results of a campaign of Rexona brand during the year 2012. The thesis deals with the applications of BTL activities on Rexona brand, describes the divergence of a mass communication moreover it shows using BTL communication on brand building. In addition, the further analysis examines the impact of the BTL activities on the brand awareness, the online brand interest and the trend of market share in a brand volume and brand value of Rexona. There were used different methods to find out the main goal of the thesis - the questionnaire survey, an analysis of the Market & Media & Lifestyle -- TGI, Google Trends application and the internal outputs provided by Unilever. By integrating the used methods can be traced importance and significance of BTL communication for the Rexona brand.
Klíčová slova: BTL communication; Rexona; deodorants; ATL communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2012
Datum podání práce: 19. 4. 2013
Datum obhajoby: 11. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39684/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: