Marketing Communication of Luxury Goods in Russia

Název práce: Marketing Communication of Luxury Goods in Russia
Autor(ka) práce: Khaustova, Nataliya
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Cook, Gina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
My primarily objective of the thesis is to recommend luxury companies to use event marketing, PR and advertising in lifestyle magazines as marketing communications tools to promote luxury goods in the Russian market. My secondary objective is to analyze different theories on "luxury" and "luxury marketing" in order to better understand the specifics of luxury industry as well as the difference in promotion tools between high-end and mass goods. For the purpose of the study, secondary data were collected from various sources. The research leads to the conclusion that the most suitable marketing communication tools include event-marketing, PR and moderate image support in lifestyle magazines. Creative solutions in the field of promotion used by Russian operators must be consistent with the philosophy of the brand, its exclusive image and reputation. Another key finding of the research is that in lifestyle magazines, luxury brand advertising is about stronger visuals and fewer words.
Klíčová slova: Russia; Luxury Good; Marketing; Marketing Communication
Název práce: Marketing Communication of Luxury Goods in Russia
Autor(ka) práce: Khaustova, Nataliya
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Cook, Gina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Mým primárním cílem mé práce je doporučit luxusním podnikům využití event marketingu, PR a reklamy v časopisech o životním stylu jako nástroje pro marketingovou komunikaci na ruském trhu. Mým sekundárním cílem je jak analýza různých teorií o ''ĺuxusu'' a 'ĺuxusním marketingu'' za účelem lepšího pochopení specifik luxusního průmyslu, tak i rozdíl mezi nástroji pto špičkové a mass marketové zbozí. Pro účely této studie byly seberány sekundární data z různých zdrojů. Výzkum vede k závěru, že nejvhodnější marketingový komunikační nástroj zahrnuje event marketing, PR a podpora image v časopisech o životním stylu. Kreativní řešení v oblasti propagace, které užívají ruské hospodářské subjekty musí byt konzistentní s filozofií značky, jejím exkluzivním vzhledem a reputací. Dalším klíčovým objevem této studie je skutečnost, že v časopisech o životním stylu v reklamě luxusních značek je kladen důraz na její vizualizaci a nikoli na slovní popis.
Klíčová slova: Market luxusního zboží; Marketingová komunikace; Rusko; Luxusní zboží

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 10. 2012
Datum podání práce: 1. 5. 2013
Datum obhajoby: 13. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40088/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: