Positioning Značky ŠKODA Auto na Strategických Trzích

Název práce: Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
Autor(ka) práce: Voronina, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Koppe, Mike
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The main objective of this research is to analyze branding and brand positioning as its essential part and a strong tool of brand management, especially in the automotive industry. These theoretical implications will be further applied on the case of ŠKODA Auto brand in three strategic markets -- the Czech Republic, Russia and India -- for comparison, disclosure and explanation of differences and specifics. The work consists of three chapters. The first chapter is devoted to a theoretical research on the subject of brand and its attributes as well as to an examination of their specifics in the automotive industry. The second chapter represents an extended analysis of ŠKODA Auto competitive position in three strategic markets -- the Czech Republic, Russia and India. In the third chapter, theoretical findings on branding and brand positioning are applied to ŠKODA Auto brand to see the specifics of strategies used in different markets and to find the explanation to them.
Klíčová slova: Automotive industry; Branding; ŠKODA Auto; Brand positioning
Název práce: Positioning Značky ŠKODA Auto na Strategických Trzích
Autor(ka) práce: Voronina, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Koppe, Mike
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním záměrem této práce je analyzovat branding a brand positioning jako zásadní a silný nástroj brand managmentu, zvláště v automobilovém průmyslu. Tyto teoretické závěry budou aplikovány na případu značky ŠKODA Auto na třech strategických trzích -- v České republice, Rusku a Indii, aby bylo možno srovnání, odhalení a vysvětlení rozdílů a specifik jednotlivých trhů. Tato práce obsahuje tři kapitoly. První kapitola se zabývá teoretickým zkoumáním na téma brand a jejími atributy, a také studií jejich specifik v automobilovém průmyslu. Druhá kapitola představuje hlubší analýzu strategické pozice značky ŠKODA Auto v konkurenčním prostředí na třech důležitých trzích -- Česka republika, Rusko a Indie. V třetí kapitole budou teoretické zjištění o brandingu a brand positioningu aplikovány na značku ŠKODA Auto, tak, aby bylo možno vidět detaily každé strategie pro daný trh a jejich objasnění.
Klíčová slova: Automobilový průmysl; Branding; Brand positioning; ŠKODA Auto

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 10. 2012
Datum podání práce: 1. 6. 2013
Datum obhajoby: 13. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40082/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: