Marketing nadačního fondu DOBRÝ ANDĚL

Název práce: Marketing nadačního fondu DOBRÝ ANDĚL
Autor(ka) práce: Havlíková, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Indruchová, Zdeňka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce pojednává o marketingu neziskových organizací s následnou aplikací na konkrétní nadační fond -- Nadační fond DOBRÝ ANDĚL. V teoretické části je nastíněna problematika marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu a marketingového výzkumu. Dále jsou přiblíženy pojmy neziskový sektor a nadace a nadační fond a následně jsou vysvětlena specifika marketingu neziskových organizací. Praktická část již konkrétně pojednává o marketingu nadačního fondu DOBRÝ ANDĚL a mapuje jeho marketingové aktivity v letech 2011 a 2012. Dále je provedeno vlastní dotazníkové šetření k zhodnocení úspěšnosti nadačního fondu a jeho povědomí u veřejnosti. Cílem práce je představit nadační fond DOBRÝ ANDĚL a zhodnotit jeho marketing. Dalším cílem je uvést vlastní doporučení a nápady pro zlepšení činností v marketingové oblasti.
Klíčová slova: Nadační fond; Nadační fond DOBRÝ ANDĚL; Marketing; Nadace ; Nezisková organizace
Název práce: Marketing in foundation fund The GOOD ANGEL
Autor(ka) práce: Havlíková, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Indruchová, Zdeňka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the marketing of non-profit organizations with subsequent applications to specific foundation fund -- Foundation fund The GOOD ANGEL. The theoretical part deals with the problems of marketing, marketing mix, communication mix and marketing research. Furthermore, conceptions are brought closer the non-profit sector and foundantion and foundation fund and are subsequently explained the specifics of marketing non-profit organizations. The practical part is specifically about marketing of foundantion fund The GOOD ANGEL and maps its marketing activities in 2011 and 2012. In addition, the questionnaire survey are conducted to evaluate the success of the foundation fund and its consciousness in public. The goal is introduce the foundation fund The GOOD ANGEL and evaluate its marketing. Another goal is to make its recommendations and ideas for improving activities in the marketing field.
Klíčová slova: Foundation; Foundation fund; Non-profit organization; Marketing; Foundation fund The GOOD ANGEL

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 6. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 13. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37940/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: