Analýza komunikační strategie United Colors of Benetton

Název práce: Analýza komunikační strategie United Colors of Benetton
Autor(ka) práce: Čermáková, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá vývojem komunikační strategie oděvní značky United Colors of Benetton. Jejím cílem je zmapovat různé způsoby komunikace a příčiny jejich změn a zároveň zjistit, zda je komunikační strategie vhodně nastavena. Vzhledem ke specifickému reklamnímu stylu značky, práce také rozvýjí pojem podnikové identity a institucionální reklamy.
Klíčová slova: institucionální reklama; komunikační strategie; United Colors of Benetton; podniková identita
Název práce: Analysis of United Colors Of Benetton communication strategy
Autor(ka) práce: Čermáková, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on fashion brand United Colors of Benetton and on evolution of communication strategy and positioning. Regarding the specific advertising style of the brand, the thesis also develops terms of corporate identity and institutional advertisisng.
Klíčová slova: institutional advertising; corporate identity; Communication strategy; United Colors of benetton

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 18. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39614/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: