Marketingová strategie stavební firmy

Název práce: Marketingová strategie stavební firmy
Autor(ka) práce: Štipčáková, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Vlnas, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením vhodné marketingové strategie pro stavební firmu HOCHTIEF CZ a. s. V první, teoreticko-metodologické části práce jsou vysvětleny základní etapy procesu marketingového řízení a specifikovány jednotlivé marketingové a jiné strategické nástroje použitelné ve stavebnictví. Ve druhé, analytické části je charakterizována společnost, provedena situační analýza a následně navržena opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti se zaměřením na marketingový mix.
Klíčová slova: Porterův model pěti sil; scénáře vývoje; analýza 7C; PESTEL analýza; marketingové strategie a taktiky; marketingové cíle; SWOT analýza; kritické faktory úspěchu; marketingový mix 5P a 4C; Paretovo pravidlo; ABC analýza; matice BCG, matice GE; benchmarking; LogFrame, Balanced Scorecard; marketingový program
Název práce: Marketing Strategy for a Construction Company
Autor(ka) práce: Štipčáková, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Vlnas, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is focussed on the development of the appropriate marketing strategy for the construction company HOCHTIEF CZ a. s. The first, theoretic-methodological part explains the base phases of the marketing management process and specifies the individual marketing and other strategic tools that can be applied in the construction sector. The second, analytical part includes the company's profile, the situation analysis and suggestions for improving the company's competitiveness based on the marketing mix.
Klíčová slova: marketing program; marketing strategies and tactics; marketing goals; critical success factors; marketing mix 5Ps and 4Cs; BCG matrix, GE matrix; development scenarios; 7C analysis; ABC analysis; SWOT analysis; Pareto principle; LogFrame, Balanced Scorecard; benchmarking; Porter five forces model; PESTEL analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 12. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 21. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36085/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: