Inbound marketing

Název práce: Inbound marketing
Autor(ka) práce: Popek, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jon, Jakub
Oponenti práce: Trnka, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Ve své práci se věnuji Inbound marketingu, který představuje nový pohled na marketing a kterému dosud není věnována taková pozornost, jakou si zaslouží, vůči výsledkům, které může přinášet. Jedná se o kombinaci již existujících a ověřených marketingových metod, které jsou použity pro získání nového zákazníka s minimálními náklady pro organizaci, která tento marketing používá. V první části mojí práce se věnuji definování pojmu Inbound marketing a vysvětlení jeho definice. Dále představuji seznam nástrojů používaných v Inbound marketingu, jejich definice a rozdíly oproti použití těchto nástrojů v ostatních typech marketingů. V druhé části své práce se věnuji představení softwarů pro vedení Inbound marketingových kampaní, jejich popisu a zhodnocení z pohledu koncového uživatele. Dále představuji praktickou ukázku práce v jednom z těchto softwarů na základě reálných požadavků klienta a v závěru své práce uvádím splnění stanovených cílů a vlastní názor na vývoj tohoto trendu v současném marketingu.
Klíčová slova: lead nurturing; definice blogu; optimalizace pro vyhledávače; Green Rope; Inbound marketing; definice sociální sítě; Infusionsoft; nástroje Inbound marketingu; Software as a Service; klíčová slov; obsahový marketing; definice inbound marketingu; Hubspot; automatizace marketingu
Název práce: Inbound marketing
Autor(ka) práce: Popek, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Jon, Jakub
Oponenti práce: Trnka, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In my work I focus on Inbound Marketing, which represents a new perspective on marketing, that has not been given the attention it deserves. It is a combination of existing and proven marketing methods that are used to obtain new customers with minimal marketing costs to the organization. The first section of my work is devoted to defining the concept of Inbound Marketing definitions and explanations. Furthermore, I present a list of instruments used in Inbound Marketing, and showcase the definition and differences compared to the use of these tools in other types of marketing. In the second part of the thesis, I focus on the introduction of software for the management of Inbound marketing campaigns, their description and evaluation of the end-user perspective. Furthermore, I present a practical demonstration of work in one of these software's based on real client requirements and at the end of my thesis meet the objectives and my opinion on the development of marketing.
Klíčová slova: Infusionsoft; Hubspot; Inbound marketing tools; Software as a Service; marketing automation; definition of Inbound marketing; content marketing; definition of social network; Green Rope; lead nurturing; definition of blog; keywords; search engine optimization; Inbound marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2011
Datum podání práce: 18. 12. 2013
Datum obhajoby: 25. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33365/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: