Strategická analýza firmy Urdiamant, s.r.o

Název práce: Strategic analysis of the company Urdiamant, Ltd
Autor(ka) práce: Matús, Eduard
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Tondlová, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This thesis focuses on the topic of forming business strategies. In the theoretical part are summarized methodologies and tools that can be employed for evaluating and crafting competitive strategies in an environment where the only constant variable is change. The author discusses various approaches towards the strategy creation process, bearing the prescriptive school of thought as a cornerstone ideology. Goal of this thesis is to employ the acquired knowledge on a practical example of the company Urdiamant, s.r.o. One of this company's divisions serves as a subject for analysis and development of a feasible business strategy that would help the division in achieving a competitive advantage and creating an organizational structure and culture, which will enable adaptation to today's ever-changing environment without loosing the advantageous state.
Klíčová slova: business strategy; transient advantage; competitive advantage; value chain; market analysis
Název práce: Strategická analýza firmy Urdiamant, s.r.o
Autor(ka) práce: Matús, Eduard
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Tondlová, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato práce se zabývá tématem podnikových strategií. V teoretické části jsou uvedeny různé přístupy a nástroje užívané analýze firmy a tvorbě strategií v rámci neustále se měnícího prostředí. Ze zmíněných přístupů pro tvorbu strategií, je brána jako stěžejní metodika tzv. normativní školy. Cílem práce je použít nabyté znalosti v analytické části na praktickém příkladu společnosti Urdiamant, s.r.o. Jedna z divizí této společnosti je blíže analyzována za účelem vytvoření strategie, která má pomoci k vytvoření komparativní výhody a takové struktury a podnikové kultury, jež umožní schopnost adaptovat se a udržet si danou výhodu v dnešním měnícím se prostředí.
Klíčová slova: hodnotový řetězec; tržní analýza; přechodná výhoda; komparativní výhoda; podnikové strategie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 11. 2012
Datum podání práce: 1. 6. 2013
Datum obhajoby: 13. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40162/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: