Analýza podpory cestovního ruchu na příkladu Rakouské centrály cestovního ruchu

Název práce: Analýza podpory cestovního ruchu na příkladu Rakouské centrály cestovního ruchu
Autor(ka) práce: Šilhová, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Herget, Jan
Oponenti práce: Jíšová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou propagace cestovního ruchu Rakouska na území České republiky v zimní sezóně 2012/2013 ve vybraných médiích. Cílem práce je ověření hypotézy, která tvrdí, že rakouské spolkové země, které navštěvuje méně českých turistů, využívají ke své propagaci značku Rakouské národní turistické centrály a nejnavštěvovanější spolkové země se propagují samostatně. Teoretická část je věnována destinaci cestovního ruchu, destinačnímu marketingu a marketingu v on-line prostředí. Praktická část pojednává o rakouské centrále cestovního ruchu Österreich Werbung, statistických údajích rakouského cestovního ruchu a realizovaných kampaních.
Klíčová slova: Österreich Werbung; marketingové aktivity; on-line marketing; destinační marketing; destinace cestovního ruchu
Název práce: An analysis of the Austrian National Tourist Office tourism promotion
Autor(ka) práce: Šilhová, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Herget, Jan
Oponenti práce: Jíšová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the tourism marketing activities of Austria in the Czech Republic during the winter season 2012/2013. It tests the hypothesis that Austrian federal states, which are the least visited ones by Czech tourists, use the brand of the Austrian National Tourist Office and the most visited federal states promote themselves. The theoretical part of the thesis defines the tourism destination and discusses destination marketing and on-line marketing. The practical part is focused on the Austrian National Tourist Office, Austrian tourism statistics, the importance of the Czech market and the marketing activities.
Klíčová slova: marketing activities; Österreich Werbung; Austrian National Tourist Office; on-line marketing; destination marketing; tourism destination

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2012
Datum podání práce: 20. 10. 2013
Datum obhajoby: 9. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39929/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: