Podnikatelský plán - Založení komunikační agentury

Název práce: Podnikatelský plán - Založení komunikační agentury
Autor(ka) práce: Výtisková, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kešner, Martin
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku založení komunikační agentury Bently. V prvních kapitolách teoretické části jsou popsány náležitosti podnikatelského plánu. Kromě účelu a zásad při tvorbě podnikatelského záměru a jeho celkové struktuře je zde věnována pozornost právním formám podnikání a ekonomickému zhodnocení podnikatelského záměru. V dalších kapitolách teoretické části jsou objasněny základní marketinkové pojmy a vysvětleny prvky marketingové komunikace. V druhé části je popsán podnikatelský záměr z praktické strany. Na počátku je shrnuta základní myšlenka podnikání v executive summary, který bude předložen investorům při žádosti o podnikatelský úvěr. V dalších odstavcích je vysvětlena volba právní formy podnikání, jsou popsány služby, které bude agentura svým zákazníkům nabízet a za jaké ceny, je osvětleno, jakým způsobem bude mít zajištěny pracovní síly a v jakém tržním prostředí včetně konkurence bude muset obstát. Kromě marketingového a obchodního plánu, které jsou nedílnou součástí tohoto dokumentu, je kladen veliký důraz na silné a slabé stránky podnikání, možné příležitosti, ohrožení a rizika. Finanční plán pak ukazuje, jaký bude zakladatelský rozpočet, splátkový kalendář, plánovaný výkaz zisků a ztrát, rozvaha a cash flow. Při plánování projektu jsou uvažovány varianty realistická, optimistická a pesimistická. Na základě výpočtu očekávaných hodnot kritérií ekonomické efektivnosti je provedeno zhodnocení podnikatelského záměru s doporučením, zda je vhodné daný záměr realizovat, či nikoliv.
Klíčová slova: komunikační agentura; marketing; marketingová komunikace; podnikatelský plán; plánování; podnik
Název práce: Business plan: Founding of a communications agency
Autor(ka) práce: Výtisková, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kešner, Martin
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on establishing a communications agency Bently. First chapters of the theoretical part deal with the descricption of elements of a business plan. In addition to the purpose and principles of creating a business plan and an overall structure, attention is paid to the legal forms of business and economic evaluation of the business plan. In the following chapters of the theoretical part, basic concepts of international marketing and elements of marketing communication are explained. The second part describes the business plan from a practical perspective. At first, the basic idea of business is summarized in the executive summary which will be presented to investors when applying for a business loan. In the following paragraphs, the choice of a legal form of business is explained, what services will the Agency offer its customers , and at what price is described, how it will secure workforce and in what market environment, including competition, will have to succeed. In addition to a marketing and a business plan, which are an integral part of this document, great emphasis is put on the strengths and weaknesses of business conduct, opportunities, threats and risks. The financial plan shows what will be the founding budget, payment schedule, projected profit and loss account, balance sheet and cash flow. The overall assessment of success of the project is represented by the evaluation of realistic, optimistic and pessimistic scenarios, and indicates a break even point. Final evaluation is evident from the sensitivity analysis and the sources of funding for individual scenarios.
Klíčová slova: business plan; marketing; business; communication agency; marketing communication; planning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 10. 2012
Datum podání práce: 10. 5. 2013
Datum obhajoby: 19. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39962/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: