Plošná internetová reklama

Název práce: Plošná internetová reklama
Autor(ka) práce: Hromek, Filip
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Galgonek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je návrh, realizace a následní vyhodnocení výkonově zaměřené plošné internetové reklamní kampaně pro reálného klienta. Teoretická část popisuje historii internetu a plošné internetové reklamy v České republice i zahraničí, vysvětluje použitou terminologii, představuje reklamní formáty, obchodní modely, metriky pro hodnocení účinnosti internetové reklamy a systém nákupu reklamy pomocí real-time biddingu. Praktická část je tvořena analýzou českého trhu plošné internetové reklamy a popisem reklamní taktiky pro daného klienta. Obsahuje výběr vhodných dodavatelů reklamního prostoru, reklamních formátů, návrh na optimalizaci výkonu pomocí remarketingu a využití real-time biddingu, s ohledem na cíle kampaně. Na konci práce je kampaň vyhodnocena a jsou navrhnuta doporučení pro budoucí kampaně.
Klíčová slova: remarketing; real-time bidding; plošná internetová reklama; cílení reklamy
Název práce: Online Display Advertising
Autor(ka) práce: Hromek, Filip
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Galgonek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this thesis is to create proposal and realization of online display advertising campaign for a real client. The first part of the thesis describe history of internet and online display advertisement in the Czech Republic and in the world, used terminology, banner formats, pricing models, metrics and real-time bidding. The second part contains analysis of Czech online display advertising market. This part also contains media tactics for the client formed by selection of media suppliers, placements, methods of optimizations by remarketing and real-time bidding. In the end of the thesis are included proposals for future campaigns.
Klíčová slova: Targeted Advertising; Real-Time Bidding; Remarketing; Online Display Advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 5. 2012
Datum podání práce: 25. 8. 2013
Datum obhajoby: 11. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38111/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: