Strategický marketing vybraného produktu s označením Klasa

Název práce: Strategický marketing vybraného produktu s označením Klasa
Autor(ka) práce: Rousová, Sabina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Kvalita potravin je v dnešní době silně diskutované téma. Diplomová práce se zabývá problematikou strategického marketingu uplatňovaného při prodeji potravin a národní značkou kvality KLASA, která od roku 2003 působí na českém trhu jako nástroj pro rozlišení kvalitních potravin. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů marketing, strategický marketing a značka a dále také rozebírá situaci kvality potravin v České republice. Empirická část práce se věnuje vybranému produktu Smetana značky KUNÍN a její oblíbenosti mezi českými spotřebiteli. Zároveň se snaží odpovědět na otázky, jak si vede ve srovnání s konkurencí a zda značka KLASA ovlivňuje spotřebitele při rozhodování o nákupu této smetany. Pro analýzu oblíbenosti vybraného produktu a vnímání značky KLASA v práci posloužil kvalitativní marketingový výzkum ve formě dotazníkového šetření. V návaznosti na výsledky výzkumu se následně práce věnuje marketingu užívanému pro tento produkt spolu s doporučeními do budoucna.
Klíčová slova: Značka; Potravina; Strategický marketing; Smetana; KLASA; Marketing
Název práce: Strategic Marketing of the Selected Product with Brand KLASA
Autor(ka) práce: Rousová, Sabina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Food quality is nowadays heavily discussed topic. This thesis deals with strategic marketing relied on the sale of food and national quality mark KLASA. This brand operates since 2003 on the Czech market as a tool for distinguishing quality food. The theoretical section explains the concepts of marketing, strategic marketing and brand, and also analyses the quality of the food situation in the Czech Republic. The research section focuses on the selected product Cream KUNIN and its popularity among Czech consumers. It also tries to answer the question how it performs compared to the competition and whether KLASA influences consumers when deciding to purchase this cream. For the analysis of the popularity of this product and brand perception of KLASA served qualitative marketing research in the form of a questionnaire survey. Results from the research are then discussed in the thesis, along with recommendations for the future.
Klíčová slova: Cream; KLASA; Brand; Food; Marketing; Strategic marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomie a hospodářská správa/Veřejná správa
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Národohospodářská fakulta
Katedra: Katedra práva

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 3. 2013
Datum podání práce: 16. 8. 2013
Datum obhajoby: 19. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42504/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: