Image značky L´Oréal Professionnel v segmentu B2B

Název práce: Image značky L´Oréal Professionnel v segmentu B2B
Autor(ka) práce: Novotná, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kolomijcová, Bianka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce pojednává o problematice image značky profesionální vlasové kosmetiky L'Oréal Professionnel v segmentu B2B, který je pro tuto značku klíčovým zdrojem příjmů. V teoretické části se zaměžuji na vystvětlení pojmů jako jsou značka, image a identita značky, marketingový mix, marketingová strategie, chování spotřebitele, znalost značky a další. V praktické části se nejdříve věnuji vývoji značky L'Oréal Professionnel, stejně jako vývoji její marketingové strategie a její současné podobě. Dále zkoumám, jaká je skutečná image značky L'Oréal Professionnel a zdali je v souladu s identitou značky. Vzhledem k tomu, že v některých oblastech dochází k rozporu mezi image a identitou značky, navrhuji kroky, které by pomohly image značky L'Oréal Professionnel vylepšit, a to i s ohledem na současnou image dvou přímých konkurentů, a to značek Wella a Schwarzkopf, jejichž image jsem také zahrnula do svého výzkumu.
Klíčová slova: identita značky; značka; marketingová strategie; image značky; marketingový mix
Název práce: Image of brand L´Oréal Professionnel in B2B segment
Autor(ka) práce: Novotná, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kolomijcová, Bianka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
I have focused on the problematic of L'Oréal Professionnel brand image, which is the brand of professional haircare cosmetics in B2B segment. B2B segment is the key source of income of this brand. In theoretical part I have explained terms like brand, brand image and brand identity, marketing mix, marketing strategy, consumer behaviour, brand knowledge etc. In practical part, I have focused on the development of L'Oréal Professionnel brand as well as the development of its marketing strategy and its present image. Moreover, I have researched what is the real L'Oréal Professionnel image like and whether it is the same as the brand identity. According to the fact, that in some parts there is a clash between these two, I have been recommending steps, which will help to improve the L'Oréal Professionnel image. I have been suggesting these steps also according to the present image of two main direct competitors of L'Oréal Professionnel, which are Wella and Schwarzkopf, which I have included into my research.
Klíčová slova: brand; brand identity; brand image; marketing strategy; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 5. 2012
Datum podání práce: 31. 5. 2013
Datum obhajoby: 16. 10. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37840/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: