Řešení Prodej v současné obchodní praxe

Název práce: Solution Selling in Contemporary Business Practice
Autor(ka) práce: Moskalenko, Taras
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Cook, Gina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This master thesis focuses on the issue of practical implementation of Solution Selling philosophy in general and of its principles in particular. It also covers topics of the sales function in a company, sales workforce and related problems with hiring and differentiating between sales positions, theoretical background of Solution Selling and discussion about its topicality and ability to address needs of modern economic environment. Empirical part is based on three case studies of such companies as VMware, Cisco and DuPont and example of business model of IBM Corporation, which successfully uses Solution Selling as a core for its operational activities. Results of findings are provided in the end of practical part and in general conclusions.
Klíčová slova: transition ; salesforce; solution selling; selling strategy; transformation; sales technologies; sales; sales techniques
Název práce: Řešení Prodej v současné obchodní praxe
Autor(ka) práce: Moskalenko, Taras
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Cook, Gina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato diplomová práce je zaměřena na filosofii řešení prodeje obecně, její problémy, implementaci a principy zvláště. Také pokrývá témata prodejní funkce ve společnosti, prodejní pracovní síly a přidružených problémů s najímáním a rozlišováním mezi prodejními pozicemi, teoretické pozadí řešení prodeje a diskuzi o jeho tématičnosti a schopnosti cílit potřeby moderního ekonomického prostředí. Empirická část je postavena na třech případových studiích společností jako jsou VMware, Cisco, DuPont a příkladu obchodního modelu společnosti IBM, která úspěšně používá řešení prodeje jako základ pro svoje provozní aktivity. Výsledky zkoumání jsou k dispozici na konci praktické části a v obecném závěru.
Klíčová slova: strategie prodeje; rešení prodeje; prodej; přechod prodej; prodejní sílá; technologie prodeje; přechod; přeměna

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 3. 2013
Datum podání práce: 20. 6. 2013
Datum obhajoby: 6. 11. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42164/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: