Marketingová strategie Ski areálu Klínovec

Název práce: Marketingová strategie Ski areálu Klínovec
Autor(ka) práce: Zemanová, Daniela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Plavjaník, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového prostředí, v němž se společnost Ski areál Klínovec pohybuje, a na základě této analýzy doporučit návrhy na vylepšení marketingové komunikace a poskytovaných služeb. Práce je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole se věnuji představení společnosti, ve druhé analýze SWOT, třetí část obsahuje rozbor zákazníků a na tuto kapitolu navazuje analýza konkurence ve čtvrté kapitole. Pátá kapitola obsahuje detailní rozbor marketingového mixu společnosti. V poslední kapitole se věnuji návrhům a doporučením, které by společnost mohla v budoucnu implementovat.
Klíčová slova: Marketingový mix; Marketingová komunikace; Marketing
Název práce: Marketing strategy of Ski resort Klínovec
Autor(ka) práce: Zemanová, Daniela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Plavjaník, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyse marketing environment, in which the comapany Ski resort Klínovec operates, and according to this analysis make recommendations and suggestions for improving marketing communication and provided services. The thesis is divided into six parts. In first part, there I present the company, in second part, there I make SWOT analysis. In third part, there is an analysis of customers, which is accompanied with an analysis of competition in part four. Fifth chapter contains detailed analysis of marketing mix of the company. In last part, there I make recommendations, which the company can implement in the future.
Klíčová slova: Marketing; Marketing Mix; Marketing Communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 5. 2012
Datum podání práce: 29. 11. 2013
Datum obhajoby: 27. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37723/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: