Marketing na sociálních sítích - metriky a měření

Název práce: Marketing na sociálních sítích - metriky a měření
Autor(ka) práce: Gleich, Viktor
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Malinová, Ludmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketing na sociálních sítích využívá mnoho společností. Proto je důležité pro přínosné použití, využívat metrik a měření. Poté bychom měli dokázat sestavit kvalitní marketingový plán a dosáhnout lepších hospodářských výsledků. Dostupných metrik je mnoho, proto je dobré se v nich zorientovat a zvolit ty správné, které nám přinesou cenné informace. Marketing je proces, který by měl být zakončen vyhodnocením, dle předem stanovených metrik, a podle výsledků udělány patřičná opatření. Metriky jsou klíčový uzel tohoto procesu, který poskytuje zpětnou vazbu a přínosná poučení.
Klíčová slova: měření; metrika; Facebook; sociální sítě; on-line marketing; marketing
Název práce: Social networks marketing - metrics and measurements
Autor(ka) práce: Gleich, Viktor
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Malinová, Ludmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Social networks marketing is used by many companies. Therefore it is important to apply metrics and measurements, to get a practical use. Then we should be able to set a good marketing plan and achieve better business results. There are many metrics available, therefore it's helpful to get familiar with them and choose the right ones which will bring us valuable information. Marketing is a process that should be completed by evaluation, according to predetermined metrics, and according to results appropriate steps are to be made. Metrics are an important point in this process, providing valuable feedback and beneficial advice.
Klíčová slova: on-line marketing; measurement; marketing; metrics,; Facebook; social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 10. 2012
Datum podání práce: 1. 12. 2013
Datum obhajoby: 4. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41435/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: