Strategie firmy Škoda v Číně

Název práce: Strategie firmy Škoda v Číně
Autor(ka) práce: Lai, Minh Tú
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stuchlíková, Zuzana
Oponenti práce: Šaroch, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je vymezit silné a slabé stránky značky Škoda a současnou marketingovou strategii společnosti na čínském trhu. Z toho popsat a zanalyzovat, co stojí za jejím současným úspěchem na tamním trhu a jaké faktory by mohly zapříčinit její budoucí úspěch či případný neúspěch v Číně.
Klíčová slova: Čína; Automobilový trh; Škoda
Název práce: Strategy of Škoda in China
Autor(ka) práce: Lai, Minh Tú
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stuchlíková, Zuzana
Oponenti práce: Šaroch, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to determine the strengths and weaknesses of the Škoda brand and current company marketing strategy in the Chinese market. Leading to description and analysis of what is behind the recent success on the Chinese market and what factors could cause its future further triumph or possible breakdown in China.
Klíčová slova: Skoda; car industry; China

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodních ekonomických vztahů

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 6. 2012
Datum podání práce: 14. 5. 2013
Datum obhajoby: 5. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38552/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: