Marketing start- upů

Název práce: Marketing start- upů
Autor(ka) práce: Vatulya, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Pljaskovová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingem start-upů a jejich nejčastějšími chybami v této oblasti. Klade si za cíl vypracování doporučení pro zakladatelé start-upů, které jim pomůžou předejít chybným krokům při budování podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje definici slova start-up, historii těchto podniků a představuje úvod do problematiky marketingu ve start-upech. Druhá část je postavena na rozhovorech s představiteli české start-upové scény. Třetí část identifikuje hlavní problematické oblasti v marketingu start-upů a představuje souhrn doporučení a nejvhodnějších postupů pro zakladatele start-upů pro vybudování úspěšné společnosti.
Klíčová slova: marketing; start-up; inovace; podnikání
Název práce: Marketing of start-ups
Autor(ka) práce: Vatulya, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Pljaskovová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is dedicated to marketing of start-ups and the most frequent mistakes they make in this field. The goal of this thesis is to propose recommendations for start-up founders which could help them avoid mistakes while building their business. The thesis is divided into three parts. The first part defines the concept of start-ups, explores their history and introduces the main issues start-ups have to deal with in the field of marketing. The second part contains interviews with start-up founders, employers and investors. The third part identifies the main problematic areas of start-ups' marketing and introduces recommendations and best practices for start-up founders, which is supposed to increase their chances to build a successful company.
Klíčová slova: marketing; start-up; innovations; entrepreneurs

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 3. 2012
Datum podání práce: 15. 5. 2013
Datum obhajoby: 23. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37191/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: