Franchising jako forma vstupu na trh

Název práce: Franchising jako forma vstupu na trh
Autor(ka) práce: Karvánková, Iva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Harantová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Analýza podnikatelského subjektu, jeho konkurenceschopnosti a pravidel pro jeho franchisové využití. Zpracování návrhu provozního manuálu pro vybraný podnikatelský subjekt.
Klíčová slova: franchisant; franchisor; franchising; provozní příručka; franchisový koncept
Název práce: Franchising as a form of market entry
Autor(ka) práce: Karvánková, Iva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Harantová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Analysis of the business entity, its competitiveness and the rules for its use as a franchise concept. Creation of the operating manual for the selected business entity.
Klíčová slova: franchisee; operating manual; franchise concept; franchisor; franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 2. 2012
Datum podání práce: 15. 12. 2013
Datum obhajoby: 8. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36280/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: