Vliv koupěchopnosti na nabídku a poptávku v cestovním ruchu ČR

Název práce: Vliv koupěchopnosti na nabídku a poptávku v cestovním ruchu ČR
Autor(ka) práce: Slavíčková, Catherine
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jarolímková, Liběna
Oponenti práce: Bakos, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá vlivem koupěschopnosti českých domácností na nabídku a poptávku v cestovním ruchu České republiky. Jsou rozebrány jednotlivé složky trhu cestovního ruchu České republiky, analyzováno spotřební chování účastníků cestovního ruchu v závislosti na výši disponibilních příjmů a způsoby reakce poskytovatelů služeb na tyto vlivy.
Klíčová slova: spotřební chování; koupěschnost; trh cestovního ruchu
Název práce: The impact of purchasing power on the supply and demand in tourism of the Czech Republic
Autor(ka) práce: Slavíčková, Catherine
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Jarolímková, Liběna
Oponenti práce: Bakos, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the influence of Czech households' purchasing power on the supply and demand in the tourism market of the Czech Republic. Furthermore, various components of the tourism market of the Czech Republic are discussed, including but not limited to consumer behavior of Czechs in tourism depending on the households' disposable income or the ways service providers can position themselves towards the customers.
Klíčová slova: consumer behavior; purchasing power; tourism market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 3. 2013
Datum podání práce: 5. 12. 2013
Datum obhajoby: 15. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42025/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: