Prodejní strategie nadnárodní společnosti (Guinness)

Název práce: Prodejní strategie nadnárodní společnosti (Guinness)
Autor(ka) práce: Kněžický, Miroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Hommerová, Dita
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá prodejní strategií společnosti Guinness na trhu s pivem ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. Práce analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a na základě této analýzy navrhuje možné strategie na zlepšení prodejních výkonů podniku.
Klíčová slova: Positioning; Guinness; Značka; SWOT analýza; Mezinárodní marketing; PEST analýza; Segmentace; Distribuce
Název práce: Sales Strategy of an International Corporation (Guinness)
Autor(ka) práce: Kněžický, Miroslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Hommerová, Dita
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is concerned with the sales strategy of an International corporation Guinness on a UK market. The paper further analyses the internal and external environment of the company. Based on these analyses the paper provides some possible strategies that can result in an improvement of the sales efficiency of the company
Klíčová slova: Positioning; International Marketing; SWOT analysis; Segmentation; Distribution; Brand; Guinness; PEST analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 2. 2013
Datum podání práce: 20. 12. 2013
Datum obhajoby: 28. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41459/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: