Uplatnění výstupů Google Analytics v procesech malých cestovních kanceláří v ČR

Název práce: Uplatnění výstupů Google Analytics v procesech malých cestovních kanceláří v ČR
Autor(ka) práce: Barek, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gála, Libor
Oponenti práce: Samec, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá mírou využití webové analytiky v procesech malých cestovních kanceláří v ČR, konkrétně mírou využívání služby Google Analytics. Pro bakalářskou práci byly definovány cíle, které jsou analyzování a definování základních výstupů služby Google Analytics, analyzování a definování základních procesů cestovních kanceláří s ohledem na možnosti využití v souvislosti se službou Google Analytics, zjištění míry využívání výstupů Google Analytics v procesech cestovních kanceláří v ČR. Hlavním přínosem práce je identifikace klíčových procesů malých cestovních kanceláří, které lze analyzovat pomocí služby Google Analytics, a průzkum, do jaké míry je služba Google Analytics využívána v procesech cestovních kanceláří v ČR.
Klíčová slova: webová analytika; internetový marketing; cestovní ruch; cestovní kancelář; Google Analytics
Název práce: Application of Google Analytics outputs in the processes of small travel agencies in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Barek, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gála, Libor
Oponenti práce: Samec, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis describes the utilization rate of web analytics in small travel agencies in the Czech Republic. As a service of web analytics tool was chosen Google Analytics. For this bachelor thesis were defined targets as analyzing and describing basic processes of Google Analytics, analyzing and describing basic processes in travel agencies considering using Google Analytics, determining the level of using the Google Analytics outputs in processes of travel agencies in the Czech Republic. The main contribution of the work is to identify key features of travel agencies, which can be analyzed by Google Analytics and the research, how much is Google Analytics used in the processes of travel agencies in the Czech Republic.
Klíčová slova: tourism; travel agency; web analytics; Google Analytics; internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2013
Datum podání práce: 2. 12. 2013
Datum obhajoby: 6. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41185/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: