Marketingový výzkum ve společnosti BAEST, Machines & Structures, a.s

Název práce: Marketingový výzkum ve společnosti BAEST, Machines & Structures, a.s
Autor(ka) práce: Balla, Luděk
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Votava, Libor
Oponenti práce: Voříšek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této diplomové práce je marketingový výzkum ve výše uvedené společnosti. V teoretické části se zaměřím na charakteristiku marketingového výzkumu a jeho součástí, které slouží jako nástroje pro dosahování cílů podniku. V praktické části představím společnost BAEST, Machines & Structures, a.s., a zaměřím se na její současný přístup k provádění marketingového výzkumu. Ve své práci budu zkoumat marketingové přístupy a strategii společnosti.Závěrečným cílem diplomové práce je nalezení možností, které by marketingovému oddělení společnosti pomohly k lepšímu využití vazeb a souvislostí v přístupech, které jsou používány doposud. Ve své práci bych také chtěl navrhnout možnosti rozšíření obchodních aktivit na nové trhy ve východní Evropě.
Klíčová slova: průmysl; marketing; Marketingový výzkum
Název práce: Marketing Research in BAEST, Machines & Structures, Company
Autor(ka) práce: Balla, Luděk
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Votava, Libor
Oponenti práce: Voříšek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this thesis is marketing research in the company mentioned above. The theoretical part will focus on the characteristics of marketing research and its components, which serve as a tool for achieving business objectives. In the practical part I will present BAEST, Machines & Structures, a.s. and focus on its current approach to the implementation of marketing research. In my work I examine the marketing approaches and strategies of the company. The final objective of this thesis is to find an option that would have helped the marketing department to better utilize of links and connections in the methods that are used today. In my work, I would also like to propose options to expand its business into new markets in Eastern Europe.
Klíčová slova: marketing research; industry; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2013
Datum podání práce: 20. 12. 2013
Datum obhajoby: 13. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44980/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: