Strategie vstupu na německý trh pro start-up firmu

Název práce: Market Entry Strategy for a Start-Up Company to Germany
Autor(ka) práce: Holubová, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The goals of my thesis are to present the researched company an analysis of a German market in a speed-reading industry, to discuss the correctness of company's hypotheses about the German market compared to the German reality, and to suggest a marketing strategy for the company's market entry supporting the selected market entry mode. In the first part, the theoretical section is introduced in which motives for foreign entry, followed by models of an environment analysis, of entry modes and of a customer analysis are described. These models are further used in the second part in which specifically speed-reading market in Germany and a German customer are analyzed. Based on the analyses, the market entry mode of the company is suggested, followed by the evaluation of the previously defined hypotheses regarding a German customer and a product, and, lastly, the next steps which the company should execute are proposed.
Klíčová slova: E-commerce; Start-up; Entry Strategy; Customer Analysis; Market Analysis
Název práce: Strategie vstupu na německý trh pro start-up firmu
Autor(ka) práce: Holubová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem mé práce je analyzovat německý trh v odvětví rychlého čtení, ověřit platnost hypotéz o německém trhu v porovnáním s německou realitou a navrhnout marketingovou strategii pro vstup na trh odpovídající vybrané formě vstupu. V první části je představen teoretický základ, ve kterém jsou popsány motivy firem pro zahraniční vstup, modely analýzy prostředí, modely formy vstupu a model popisující analýzu zákazníka. Tyto modely jsou dále použity v druhé části, ve které je analyzován jak německý trh rychlého čtení, tak německý zákazník. Na základě těchto analýz je navržena forma vstupu firmy na zahraniční trh, následována ohodnocením dříve definovaných hypotéz týkajících se německého zákazníka a produktu a následně jsou definovány další kroky, které by firma měla při vstupu na německý trh vykonat.
Klíčová slova: analýza zákazníka; e-commerce; start-up; analýza trhu; strategie vstupu

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2012
Datum podání práce: 5. 9. 2013
Datum obhajoby: 7. 2. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39388/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: