Strategie brand managementu ve službách

Název práce: Strategie brand managementu ve službách
Autor(ka) práce: Ondrušová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Harantová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je rozborem strategie brand managementu ve službách, konkrétně v bankovnictví. Popisuje jednotlivé části strategie Erste Premier, charakterizuje příslušný segment, kterým je bonitní klientela a popisuje přístup k této klientele, pracovní náplň a význam pozice Premier bankéře a naplňování této role v kontextu očekávání a potřeb klienta. Cílem práce je navrhnout bance strategii, která by s ohledem na klientský segment vedla k posílení značky.
Klíčová slova: brand management; strategie; značka
Název práce: Brand Management Strategy in Services
Autor(ka) práce: Ondrušová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Harantová, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma works is an analysis of brand management strategy in services, particularly in banking. Describes the strategy of Erste Premier, characterized certain segment, which is top affluent clientele and describes the approach to this clients, job content and the importance of the Premier banker and fullfilling this role regarding the clients' expectations and needs. The aim is to suggest bank the strategy leading to a brand strengthening in terms of the client segment.
Klíčová slova: brand management; strategy; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 3. 2012
Datum podání práce: 31. 3. 2013
Datum obhajoby: 9. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37011/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: